مقالات دانلود مقالات
|
پايان نامه اثر الكتروشوك بر انواع توجه شنيداري بيماران اختلالهاي خُلقي Posted on بهمن ۱۹, ۱۳۹۷Authorكاربر23 دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته روانشناسي دانشگاه: تبريز دانشكده: علوم تربيتي و روانشناسي پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد عنوان بررسي اثر الكتروشوك بر انواع توجه شنيداري بيماران مبتلا به اختلالهاي خُلقي تير 1389 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده پايان نامه درج نمي شود تكه هايي […] پايان نامه بررسي اثربخشي درمان ذهنآگاهي بر نشخوارفكري Posted on بهمن ۱۹, ۱۳۹۷Authorكاربر23 دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته روانشناسي دانشگاه آزاد اسلامي علوم و تحقيقات واحد يزد پايان نامه كارشناسي ارشد رشته روانشناسي (M.A.) گرايش: عنوان: بررسي اثربخشي درمان ذهنآگاهي بر نشخوارفكري و ابراز وجود مردان معتاد تحت درمان با متادون 1393 براي رعايت حريم خصوصي نام […] پايان نامه اثر بخشي درمان فراشناختي بر كاهش نشانه هاي نوع شستشوي اختلال وسواسي- اجباري Posted on آذر ۱۰, ۱۳۹۷Authorكاربر23 متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته روانشناسي دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي گروه روانشناسي پايان نامه براي دريافت درجهكارشناسي ارشد در رشتهي روانشناسي گرايش باليني عنوان اثر بخشي درمان فراشناختي بر كاهش نشانههاي نوع شستشوي اختلال وسواسي- اجباري استاد مشاور: دكتر حميد پورشريفي شهريور ماه 1392 براي رعايت حريم خصوصي […] پايان نامه پيش بيني مشكلات رفتاري عاطفي در كودكان كم توان ذهني بر اساس همدلي مادرانشان Posted on مرداد ۲۴, ۱۳۹۷Authorكاربر14 متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته روانشناسي دانشگاه شيراز دانشكدهي علوم تربيتي و روانشناسي پايان نامهي كارشناسي ارشد در رشته روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي پيش بيني مشكلات رفتاري عاطفي در كودكان كم توان ذهني بر اساس همدلي مادرانشان شهريور 1394 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت درج […] پايان نامه بررسي رابطه ي بين مكانيزمهاي دفاعي، طرحواره هاي ناسازگار اوليه و دشواري تنظيم هيجاني Posted on ارديبهشت ۱۳, ۱۳۹۷Authorكاربر14 متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته روانشناسي دانشكده ادبيات و علوم انساني گروه روانشناسي پايان نامه كارشناسي ارشد در رشته روانشناسي عمومي بررسي رابطه ي بين مكانيزمهاي دفاعي، طرحواره هاي ناسازگار اوليه و دشواري تنظيم هيجاني با رفتارهاي بيمارگونه خوردن در دختران دانش آموز شهريور ماه 1394 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده […] پايان نامه اثربخشي مرحله سنجش و آموزش رويكرد طرحواره درماني بر فعاليت طرحوارههاي ناسازگار اوليه Posted on ارديبهشت ۱۰, ۱۳۹۷Authorكاربر14 متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته روانشناسي دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي گروه روانشناسي پايان نامه جهت دريافت درجه كارشناسي ارشد رشته روانشناسي تربيتي اثربخشي مرحله سنجش و آموزش رويكرد طرحواره درماني بر فعاليت طرحوارههاي ناسازگار اوليه و رضايت زناشويي دانشآموزان متأهل دوره متوسطه شهر قاين تابستان 1394 براي رعايت حريم خصوصي […] پايان نامه اثر بخشي گروه درماني به شيوه شناختي ـ رفتاري بر كاهش احساس تنهايي Posted on ارديبهشت ۱۰, ۱۳۹۷Authorكاربر14 متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته روانشناسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات(گيلان) پايان نامه: براي دريافت درجه كارشناسي ارشد در رشته روان شناسي باليني موضوع: اثر بخشي گروه درماني به شيوه شناختي ـ رفتاري بر كاهش احساس تنهايي و افزايش خودكارآمدي عمومي بيماران مبتلا به افسردگي اساسي زمستان 93 براي رعايت […] دانلود پايان نامه:اثر بخشي گروه درماني به شيوه شناختي ـ رفتاري بر كاهش احساس تنهايي و افزايش خودكارآمدي عمومي بيماران مبتلا به افسردگي اساسي Posted on ارديبهشت ۲۰, ۱۳۹۵Authorكاربر14 افسردگي واژهاي شناخته شده اما مسألهاي چالش برانگيز در عرصهي بهداشت رواني است. هدف پژوهش حاضر تعيين اثر گروه درماني به شيوه شناختي– رفتاري بر احساس تنهايي و خود كارآمدي عمومي بيماران مبتلا به افسردگي اساسي بوده است روش پژوهش از نوع نيمه تجربي با طرح پيشآزمون- پسآزمون دو گروهي آزمايش و كنترل بود. جامعه آماري شامل كليهي بيماران مبتلا به افسردگي اساسي بودند كه در نيمه ي دوم سال 1393 به مراكز و كلينيك هاي درماني و مشاوره اي شهر ماسال مراجعه كرده بودند. نمونه ي آماري پژوهش شامل دو گروه 15 نفري (15 نفر گروه آزمايش و 15 نفر گروه كنترل) بود كه به طور داوطلبانه و به روش هدفمند انتخاب و به صورت تصادفي در دو گروه آزمايشي و كنترل جايگزين شدند. براي جمع آوري داده ها از مقياس خود كارآمد عمومي(GSE-10 و پرسشنامه احساس تنهايي(دهشيري، 1387) استفاده شد. براي تحليل داده هاي اين پژوهش از آزمون تحليل كوواريانس چند متغيري و تك متغيري استفاده گرديد. يافتههاي پژوهش حاضر نشان داد كه روش درماني شناختي- رفتاري به شيوه ي گروهي بر افرايش خودكارآمدي عمومي و نيز كاهش احساس تنهايي بيماران با افسردگي اساسي مؤثر است(05/0>P). با توجه به شيوع بالا و هزينههاي جاني و مالي اختلال افسردگي اساسي، اين يافته كه درمان شناختي- رفتاري به شيوهي گروهي، موجب بهبودي افراد مبتلايان به افسردگي اساسي از طريق افزايش خودكارآمدي عمومي و كاهش احساستنهايي ميگردد، ميتواند مورد استفادهي درمانگران و مشاوران در اين گروه از بيماران قرار گيرد. واژههاي كليدي: افسردگي اساسي، خودكارآمدي عمومي، احساس تنهايي Top of Form جستجو براي: Bottom of Form تعدادي از برچسب هاي سايت :
براي دانلود فايل متن كامل پايان نامه ها اينجا كليك كنيد
سايت هاي مشابه (در مورد مقالات و پايان نامه ها در موضوعات مختلف) :
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |