مقالات
دانلود مقالات

پايان نامه ارشد رشته فناوري اطلاعات : ارائه مدل e-CRM با رويكرد مهندسي مجدد فرايندهاي كسب و كار

Posted on فروردين ۸, ۱۳۹۵Authorكاربر14

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته فناوري اطلاعات گرايش : تجارت الكترونيكي عنوان : ارائه مدل e-CRM با رويكرد مهندسي مجدد فرايندهاي كسب و كار

دانلود پايان نامه ارشد رشته مديريت : تأثيرمولفه هاي E-CRM بركيفيت روابط الكترونيك بامشتريان

Posted on اسفند ۲۶, ۱۳۹۴Authorكاربر14

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت عنوان : تأثيرمولفه هاي E-CRM بركيفيت روابط الكترونيك بامشتريان

پايان نامه تاثير و كاربرد فناوري اطلاعات در مديريت زنجيره تامين

Posted on بهمن ۲۲, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرمانشاه دانشكده تحصيلات تكميلي،گروه مديريت بازرگاني پايان نامه جهت دريافت درجه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش داخلي M.A عنوان : مطالعه تاثير و كاربرد فناوري اطلاعات در مديريت زنجيره تامين در شرايط رقابتي(مطالعه موردي: مقايسه […]

پايان نامه ارائه مدلي براي ارزيابي عملكرد مديريت ارتباط الكترونيكي

Posted on بهمن ۲۰, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد “MA” مديريت بازرگاني – گرايش بازاريابي عنوان: “ارائه مدلي براي ارزيابي عملكرد مديريت ارتباط الكترونيكي با مشتري در شعب بانك پارسيان استان قم با بهره گرفتن از كارت امتيازي متوازن” تابستان 1393 […]

پايان نامه بررسي استراتژي مديريت ارتباط با مشتري

Posted on بهمن ۲۰, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي نراق دانشكده‌ي علوم انساني رساله جهت دريافت مدرك كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني -گرايش بازاريابي « بررسي استراتژي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بر حفظ، نگهداري و افزايش وفاداري مشتريان شركتهاي پخش و توزيع»-(مطالعه موردي: شركت پخش البرز) […]

پايان نامه بررسي نقش فناوري اطلاعات جهت بهبود، ابزاري براي مديريت ارتباط با مشتري در نمايندگي ايران خودرو كرمانشاه در سال ۱۳۹۳

Posted on آبان ۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرمانشاه دانشكده تحصيلات تكميلي، گروه مديريت بازرگاني پايان نامه ي كارشناسي ارشد رشته ي مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي موضوع : بررسي نقش فناوري اطلاعات جهت بهبود، ابزاري براي مديريت ارتباط با مشتري در نمايندگي ايران خودرو كرمانشاه در سال ۱۳۹۳ پاييز ۱۳۹۳ […]

پايان نامه مدلسازي مديريت الكترونيكي ارتباط با مشتري در كارخانه ها (عوامل رضايت مندي مشتريان )

Posted on ارديبهشت ۲۲, ۱۳۹۷Authorكاربر14

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت پژوهشگاه مهندسي بحرانهاي طبيعي شاخص پژوه پژوهشكده شاخص پژوه گروه مديريت رساله دكتري رشته ي مديريت گرايش منابع انساني عنوان مدلسازي مديريت الكترونيكي ارتباط با مشتري در كارخانه ها (عوامل رضايت مندي مشتريان ) 04 / 1394 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و […]

پايان نامه مدلسازي مديريت الكترونيكي ارتباط با مشتري در كارخانه ها

Posted on ارديبهشت ۲۱, ۱۳۹۷Authorكاربر14

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما د پژوهشگاه مهندسي بحرانهاي طبيعي شاخص پژوه پژوهشكده شاخص پژوه گروه مديريت رساله دكتري رشته ي مديريت گرايش منابع انساني عنوان مدلسازي مديريت الكترونيكي ارتباط با مشتري در كارخانه ها (عوامل رضايت مندي مشتريان )ر سايت درج […]

پايان نامه هاي دانلودي رشته كامپيوتر و فناوري اطلاعات

Posted on مهر ۲, ۱۳۹۵Authorكاربر14

در اين صفحه ليست همه پايان نامه هاي رشته كامپيوتر و فناوري اطلاعات سايت سبز فايل را در يك صفحه مي توانيد ببينيد و براي استفاده در پروپوزال ،پايان نامه، تحقيق ، پروژه ، گزارش سمينار و ديگر فعاليت هاي علمي خودتان از آنها استفاه كنيد دانلود رايگان متن كامل پايان نامه كارشناسي ارشد:بررسي تاثير فناوري […]

پايان نامه ارشد:بررسي فرآيند مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك و تاثير آن بر رشد و سود آوري سازمان

Posted on مرداد ۲۶, ۱۳۹۵Authorكاربر14

دانلود متن كامل پايان نامه بررسي فرآيند مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك و تاثير آن بر رشد و سود آوري سازمان (مطالعه موردي بانكهاي خصوصي و دولتي شهر كرمانشاه )

دانلود پايان نامه ارشد:شناسايي عوامل موثر بر سيستم ارتباط مشتري

Posted on مرداد ۲۶, ۱۳۹۵Authorكاربر14

دانلود متن كامل پايان نامه شناسايي عوامل موثر بر سيستم ارتباط مشتري

پايان نامه ارشد: تأثير رسانه هاي اجتماعي و سيستم مديريت مشتري محور بر عملكرد ارتباط با مشتري

Posted on ارديبهشت ۳۱, ۱۳۹۵Authorكاربر14

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته :مديريت بازرگاني گرايش :بازاريابي عنوان : تأثير رسانه هاي اجتماعي و سيستم مديريت مشتري محور بر عملكرد ارتباط با مشتري ( مورد مطالعه نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو استان گيلان)

 

 

 

 

پايان نامه

براي دانلود فايل متن كامل پايان نامه ها اينجا كليك كنيد

 

 

 

 

 

سايت هاي مشابه (در مورد مقالات و پايان نامه ها در موضوعات مختلف) :

gis98.ir
globalchat.ir
graphicworld.ir

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۸:۲۸ ] [ حميدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی