مقالات
دانلود مقالات

 

جناب آقاي اعظمي

تكه هايي از متن به عنوان نمونه :

چكيده                                                                                              ۱

فصل اول : كليات تحقيق                                                                       ۲

مقدمه                                                                                              ۳

بيان مساله                                                                                        ۴

اهداف تحقيق                                                                                     ۵

فصل دوم : ادبيات و پيشينه تحقيق                                                         ۷

فرضيه تحقيق                                                                                     ۸

مقدمه فصل دوم                                                                                 ۹

علل بروز و ريشه ها اضطراب                                                                ۱۱

آثار علايم و اضطراب                                                                           ۱۳

علايم جسماني                                                                                ۱۴

علايم رواني                                                                                     ۱۶

انواع اضطراب                                                                                    ۱۸

نقش اضطراب                                                                                   ۲۰

ترس و اضطراب                                                                                 ۲۲

رابطه اضطراب با جنس                                                                        ۲۳

ديدگاهاي نظري درباره اضطراب                                                             ۲۵

ديدگاه رفتار گرايي                                                                              ۲۷

اختلالهاي اضطراب تعصميم يافته و هراس                                                ۲۸

تعريف اضطراب جنبه هاي وجلوهاي مختلف آن                                          ۳۳

شيوه هاي بيان اضطراب                                                                      ۳۸

انواع اضطراب                                                                                    ۳۹

بحرانهاي اضطرابي حاد                                                                       ۴۱

واكنشهاي اضطراب موقت                                                                    ۴۴

اضطراب در سطح رفتار                                                                        ۴۵

اضطراب فزون كنشي ، اختلال توجه                                                       ۴۶

اضطراب و اختلالهاي حركتي                                                                 ۴۷

نشانه هاي اضطراب در سطح بدني                                                        ۴۸

دستگاه رواني                                                                                   ۵۲

رشد رواني جنسي                                                                            ۵۴

نوفرويديها                                                                                         ۵۷

كارل يونگ و روان شناسي تحليلي                                                        ۶۰

كارن هارني                                                                                      ۶۲

هري استاك ساليوان                                                                          ۶۳

اريك فرام                                                                                         ۶۴

هينزهارتمن                                                                                     ۶۵

مارگارت ماهلر                                                                                  ۶۶

فصل سوم: روش تحقيق                                                                    ۶۹

حجم نمونه                                                                                     ۷۰

ابزار تحقيق                                                                                     ۷۱

بيان مساله                                                                                     ۷۲

روش آماري                                                                                     ۷۳

فصل چهارم : يافته ها و تجزيه و تحليل داده ها                                       ۷۵

مقدمه                                                                                          ۷۶

جدول ۲-۴ فراواني مشاهده شده                                                       ۷۷

فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري                                                          ۷۸

بحث و نتيجه گيري                                                                          ۷۹

پيشنهادات                                                                                    ۸۱

محدوديت ها                                                                                  ۸۲

منابع و ماخذ                                                                                  ۸۳

چكيده:

هدف از تحقيق حاضر مقايسه اضطراب در بين كودكان داراي شب ادراري و كودكان عادي حدو د ۵-۴ ساله منطقه ۱۱ شهر تهران است .كه در فرضيه عنوان شده بررسي و مقلسه اضطراب در بين كودكان داراي شب ادراري و كودكان عادي است كه جامعه است كه جامعه آماري كود كان كه در حدود سني ۵-۴ ساله در مهد كودك منطقه ۱۱ هستند كه جمعاً ۱۰۰۰ نفر هستند كه ۱۴۷۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند كه روش نمونه گيري به صورت طبقه اي بوده است و روش تحقيق استفاده شده از طريق علي و مقايسه اي بوده است .كه بعد از اجراي آزمون اضطراب بر روي كودكان وبه دست آوردن نمرات خام آنها از طريق روش x2و مقايسه اضطراب در دو گروه داراي شب ادراري و كودكان عاري بوده است و سطح معني داري آن برابر ۵% pj بوده است.

فصل اول: كليات تحقيق

مقدمه

اضطراب همان آگاهي نسبت به كشمكشهاي حل و فصل نشده ميان عوامل ساختاري شخصيت است براي نمونه، كشمكش ميان تمايلات نا خود آگاه و هنجارهاي سركوبگر، تضاد ميان تمايلات متفاوتي كه هر يك سعي دارد. بر شخصيت فرد مسلط شود ميان عوالم خيلاتي و تجربه جهان واقعي ،ميان روند هاي معطوف به بزرگي و كمال و تجربه حقارت و كوچكي و نقص خويش ميان آرزوي پذيرفته شدن از .جانب ديگران جامعه يا جهان هستي و احساس طرد شدن از جانب ديگران ، ميان اراده معطوف بودن و سنگيني با وجود كه براي فرد غير قابل تحمل مي نمايد و آرزوي آشكار و پنهان نبودن را بر مي انگيزد . تمام اين كشمكش ها اعم از نا خود آگاه و نيز نيمه خود آگاه ،تصديق شده يا نشده در لحظات نا گهاني يا مداوم اضطراب بروز مي كند (تيلش به نقل از فرهاد پور -۱۳۷۹) بنابراين چون رشد رواني و فعاليتهاي عضلاني يا حسي و حركتي افراد با يكديگر تفاوت فاحش دارند علل ابتدايي آنها به اطراب نيز نمي تواند يكسان باشد ثانياًيك حالت عاطفي نظير اضطراب نمي تواند نزد همه يكنواخت عمل كند بلكه با توجه به پيشينه و تربيت و خصوصيات خلقي و تجربيات فردي و هم چنين شرايط و موقعيتهاي خاص مربوط به اولين تجربه ها شيوه انطباق يافتن عاطفه تغييرمي كند. كه اينها مي تواند در دوره كودكي باعث ايجاد عواملي مثل مكيدن و يا شب ادراري در كودك حضور پيدا كند كه تمام اين مسائل مي تواند نشاًت گرفته از محيط خانه و يا طرز برخورد افراد دو خانواده در برقراري ارتباط با يك ديگر باشند. كه اصطراب قانوني رواني است كه براثر كش و قوس در زندگي چه برروي كودك و نوجوان و جوان وپيش ميآيد.

بيان مسئله

درمورد ايجاد اضطراب در بين كودكان كه داراي شب ادراري مي توان با قاطعيت گفت كه شواهدي دارد كه استعداد به اضطراب در دوران شد قبل از تولد پيدا مي شود طوري كه اتورانگ ضربه تولد را علت اوليه اضطراب تلقي مي كردو نظريه رونكاري بر مسئله جدا شدن از مادر به عنوان منبع اضطراب تاكيد مي كند هنر به هيجاني حاصل از جداديها نيز منبع اصلي اضطراب تلقي مي شود كه اين اضطراب بايد نيا آمدن فرزند ديگر و يا روابط بر والدين خودش را مي تواند به چهره هاي مختلف را نشان بدهند كه اين نام برخي حالات عاطفي كه فقط يك علت با يالا امل يك علت مسط دارند كه باعث اضطراب مي شود كودك كم تجربه به خيلي ساده تر از يك نزرگسال با تجربه اضطراب خودرا آشكار مي كند علاوه بر تجربه عوالم متعددي در كتمان يا اظهار اضطراب دخالت دارند كه اضطراب كودك به شكلهاي گوناگون ضاهر مي شود كه خوابيدن بردن احساس خستگي، گونه ديگري،. و شب اداري كه مي تواند مسئله مهم باشد.

سوال مسئله

آيا رابطه ميان اضطراب و شب اداراي در مقايسه با كودكان عادي وجود دارد؟

اهداف تحقيق

هدف از تحقيق حاضر مقايسه اضطراب در بين كودكان داراي شب ادراري و كودكان عادي است به اين صورت است كه كودكاني كه شب ادراري دارند آيا اصطراب و ترس و دلهره شان بيشتر از كودكان عادي است يا نه هيچ تفاوتي ندارند و اصلاً عامل شب ادراري مي تواند اضطراب نباشد.

اهميت و ضرورت تحقيق

امروزه سهم بسياري از بودجه دولتها در كشور هاي پيشرفته صرف امور تحقيقاتي مي شود مركز فراواني دست اندكار اين امر خطير بوده و بخش عظيمي از سرمايه گذاريهاي اين جوامع را به خود اختصاص داده است و به صورت دراز مدت، ميان مدت و كوتاه مدت نتايج حاصل از توسعه مغز ها به بار مي نشيند سهم تحقيقات آموزشي در اين ميان از اهميت فراوان برخوردار است. و محور اساسي آن رشد استعدادها آنها و آشنايي باوضعيت رواني ،هدايت و بهسازي و بهداشت رواني كه انسانها را وادار كرد تا توسعه را درك كنند و از عواملي كه باعث اصطراب مي شوند چه در زمان كودكي و چه در زمان نوجواني و جواني كه خود مي تواند تاًثير بسزايي بگذارد كه اميد است با راه حل اصولي بتوان اين مشكلات روحي را در كودكان كم و كمتر كنيم.

***ممكن است هنگام انتقال از فايل اصلي به داخل سايت بعضي متون به هم بريزد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۱۴:۲۹ ] [ حميدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی