مقالات
دانلود مقالات

نرم افزار CRM چيست؟ با هم چهار مبحث مهم را مرور كنيم.

  1. مديريت فرآيند‌هاي ارتباط با مشتري: طبق تعريف شركت Salesforce به عنوان بزرگ ترين ارائه دهنده خدمات مديريت ارتباط با مشتري، نرم افزار CRM ابزاري است كه بخش‌هاي مختلف كسب و كار شما را، از بازاريابي گرفته تا فروش و خدمات پس از فروش يكپارچه مي‌سازد و هماهنگي كاملي بين تيم‌هاي مختلف داخل يك سازمان ايجاد مي‌نمايد. هر كاربر در هر زمان دسترسي مستقيم به اطلاعات مشتريان خود دارد و اين امر ديد ۳۶۰ درجه اي از تعامل با مشتري ارائه مي‌دهد.
  2. ايجاد يك بانك اطلاعاتي يكپارچه: نرم افزار CRM تمام اطلاعات مربوط به مشتري را در يك واحد يكپارچه جمع آوري مي‌نمايد. كليه جزئيات مرتبط با مشتري از جمله سوابق ارتباطي با آن‌ها، ليست معاملات و قراردادها، قرار ملاقات‌ها، يادداشت‌ها و ساير پيگيري‌ها را مي‌توان در يك نماي يكپارچه مشاهده نمود.
  3. امكان سفارشي سازي جهت تحليل و پيش بيني: امروزه نرم افزارهاي استاندارد CRM قابليت گسترش زيادي دارند و از طرفي قابل تنظيم و شخصي سازي مي‌باشند به گونه اي كه به كسب و كارها اجازه مي‌دهند تا با استفاده از اطلاعات تحليلي، ديدگاهي كه از مشتري به دست آمده است را عملي نمايند، امكان تحليل هايي براي پيش بيني فرصت‌هاي فروش داشته باشند و هم چنين امكان ساده سازي عمليات ارائه خدمات به مشتريان بر اساس تاريخچه مشتري و تعاملاتي كه در گذشته با كسب و كار شما داشته اند را فراهم مي‌كند.
  4. نرم افزار هاي CRM به دو صورت ارائه مي‌گردند:
 
  • On-Premise يا نصب در محل شركت كه در آن نرم افزار در داخل سرور شركت مستقر است و توسط تيم IT مديريت مي‌شود.
  • Cloud Computing يا مبتني بر تكنولوژي پردازش ابري كه در آن نرم افزار توسط يك تامين كننده CRM  ميزباني مي‌شود و به صورت آنلاين توسط كاربران مورد استفاده قرار مي‌گيرد. تكنولوژي پردازش ابري سهولت استفاده، هزينه و دردسر كمتر و امنيت بالاتر را به همراه دارد. زماني كه از نرم افزار CRM به صورت پردازش ابري استفاده مي‌كنيم ديگر از هزينه هايي نظير خريد لايسنس، سرور، نصب، نگهداري، پشتيباني و … خبري نيست. بلكه تنها هزينه استفاده از آن را؛ آن هم به صورت اشتراك ماهيانه پرداخت مي‌كنيم. در واقع ما تنها به اندازه اي كه استفاده مي‌كنيم هزينه مي‌دهيم نه بيشتر.
 

اهداف استفاده از نرم افزار CRM چيست؟

نرم افزار CRM شركت ها را قادر مي‌سازد كه تعامل معناداري با مشتريان خود برقرار نمايند و نه تنها سودآوري شركت‌ها را افزايش مي‌دهد، بلكه به حفظ مشتريان موجود نيز كمك مي‌كند. هدف از كاربرد سيستم‌هاي مديريت ارتباط با مشتري يكپارچگي فرآيندهاي بازاريابي، فروش و پشتيباني مشتريان است.

در حوزه بازاريابي با كمك نرم افزار CRM مي توان با حداقل هزينه به مديريت مشتريان بالقوه پرداخت كه بيشتر در قالب استفاده از ايميل و شبكه‌هاي اجتماعي است. از اين طريق مي‌توان به ديد جامع از وضعيت سرنخ هاي تجاري، نرخ تبديل مشتريان بالقوه به فروش هاي موفق، ميزان پيگيري‌هاي انجام شده، امتيازدهي به سرنخ‌هاي تجاري، مديريت كانال‌هاي بازاريابي، وضعيت فروش‌هاي در جريان و موارد ديگر به آساني دست يافت.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۸:۰۲ ] [ حميدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی