مقالات
دانلود مقالات

Posted on آذر ۱۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته علوم تربيتي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم وتحقيقات يزد پايان نامه كارشناسي ارشد (.M.A) رشته مشاوره و راهنمايي عنوان تحقيق : اثر بخشي آموزش راهبردهاي شناختي- رفتاري بر بهبود سبك مقابله در دختران كمرو پايه ششم استاد مشاور: دكتر محمد حسين فلاح يخداني 1393 براي رعايت حريم […]

دانلود پايان نامه ارشد:اثربخشي واقعيت درماني بر كاهش كمرويي و نارسايي هيجاني دانش آموزان

Posted on ارديبهشت ۲۰, ۱۳۹۵Authorكاربر14

هدف اصلي پژوهش حاضر مطالعه اثربخشي واقعيت درماني بر كاهش كمرويي و نارسايي هيجاني دانش آموزان و مولفه هاي آن شامل واقعيت درماني ، كاهش كمرويي ، و نارسايي هيجاني بود. جامعه آماري پژوهش حاضر كليه دانش آموزان مشغول به تحصيل در مقطع متوسطه شهر اصلاندوز در سال تحصيلي 92-91 مي باشد كه بالغ بر 3000 نفر دانش آموز مي­باشد. در اين پژوهش از روش نمونه گيري تصادفي خوشه اي چند مرحله ا استفاده شده است. براي تعيين حجم نمونه از بين مدارس مقطع متوسطه، 4 مدرسه (2مدرسه دخترانه و 2 مدرسه پسرانه) و از هر كدام از اين مدارس دو رشته و از هر رشته دو كلاس بصورت تصادفي انتخاب گرديد. 341 نفر بر اساس جداول حجم نمونه مورگان انتخاب شدند.براي گردآوري اطلاعات مورد نياز پژوهش به وسيله دو پرسشنامه استاندارد تعديل شده پرسشنامه كمرويي و پرسشنامه نارسايي هيجاني تورنتو انجام ‌گرفت. پژوهش حاضر از نظر روش آزمايشي است. براي تجزيه و تحليل داده هاي جمع آوري شده از طريق پرسشنامه، از روشهاي آماري توصيفي و استنباطي استفاده شد. بدين ترتيب كه براي تلخيص، طبقه بندي، و تفسير داده هاي آماري از فراواني و درصد فراواني(جدولها، نمودارها) و به منظور آزمون فرضيه هاي تحقيق از آزمون تحليل كواريانس با استفاده از نرم افزار SPSS استفاده شده است. و در آخر نيز بر اساس نتايج بدست آمده با استفاده از آزمون ها به اين نتيجه رسيده شد كه آموزش واقعيت درماني به طور معناداري باعث كاهش ميزان كمرويي در دانش آموزان مي گردد و اين بدان معناست كه آموزش واقعيت درماني به طور معنادار باعث افزايش مهارتهاي دانش آموزان در توصيف احساسات خود مي گردد.

واژه هاي كليدي: كمرويي ، نارسايي هيجاني، واقعيت درماني .

پايان نامه آموزش مهارت‌هاي تحصيلي- شغلي بر پيشرفت تحصيلي

Posted on بهمن ۲۰, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته علوم تربيتي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم تحقيقات پايان‌نامه كارشناسي ارشد رشته مشاوره و راهنمايي (M.A) عنوان: تأثير آموزش مهارت‌هاي تحصيلي- شغلي بر اهمال‌كاري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر مقطع اول متوسطه شهرستان يزد سال تحصيلي 1393 براي […]

پايان نامه اثر بخشي آموزشي رفتاري بر مهارتهاي ارتباطي و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دوره متوسطه در شهر بمپور

Posted on آذر ۱۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته علوم تربيتي واحد مرودشت دانشكده روان شناسي و علوم تربيتي-گروه مشاوره پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد (M.A) گرايش: مشاوره مدرسه عنوان: اثر بخشي آموزشي رفتاري بر مهارتهاي ارتباطي و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دوره متوسطه در شهر بمپور استاد راهنما : دكترحجت اله […]

پايان نامه اثر بخشي آموزش مهارت‌هاي زندگي بر افزايش هوش فرهنگي دانش‌آموزان مهاجر افغانستاني شهر قزوين

Posted on آذر ۱۰, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته روانشناسي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) پايان‌نامه جهت دريافت درجه كارشناسي ارشد اثر بخشي آموزش مهارت‌هاي زندگي بر افزايش هوش فرهنگي دانش‌آموزان مهاجر افغانستاني شهر قزوين سال تحصيلي 1392-93 تابستان 1393 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت […]

پايان نامه ارتباط سنجي اميد به آينده و عزت نفس با انگيزش پيشرفت تحصيلي دانشجويان

Posted on مهر ۲۷, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته علوم اجتماعي دانشكده ادبيات و علوم انساني بخش علوم تربيتي پايان نامه تحصيلي براي دريافت درجه كارشناسي ارشد رشته تحقيقات آموزشي ارتباط سنجي اميد به آينده و عزت نفس با انگيزش پيشرفت تحصيلي دانشجويان دانشگاه ولي عصر (عج) رفسنجان در سال تحصيلي 92-1391 مؤلف: مريم كريمي استاد […]

همه موضوعات (برچسب هاي) سايت

Posted on فروردين ۱۲, ۱۳۹۶Authorكاربر14

گزينش دستهپرستاري (58)پزشكي (175)تربيت بدني (177)ترجمه مقاله ISI (46)دسته بندي نشده (44)شيمي (125)علوم انساني (6,453) اقتصاد (123) الهيات -فقه و فلسفه (538) تاريخ (58) جغرافيا (259) حقوق (1,277) رشته حسابداري (437) رشته مديريت (1,547) روانشناسي و علوم تربيتي (1,028) زبان خارجه (انگليسي آلماني فرانسه) (101) زبان و ادبيات عربي (65) زبان و ادبيات فارسي (406) علوم اجتماعي – جامعه شناسي (321) علوم ارتباطات (63) علوم سياسي (156) مديريت آموزشي و برنامه ريزي درسي (109)علوم پايه (409) رشته رياضي (56) زمين شناسي (49) زيست شناسي (263) علوم جانوري (16) محيط زيست (1) منابع طبيعي (2)فني و مهندسي (4,054) رشته مكانيك (348) صنايع غذايي (55) عمران (412) فيزيك (124) مهندسي برق (771) مهندسي پليمر (75) مهندسي شيمي (354) مهندسي صنايع (286) مهندسي فناوري اطلاعات (237) مهندسي كامپيوتر (138) مهندسي […]

ليست پايان نامه هاي دانلودي رشته جغرافيا

Posted on تير ۲۰, ۱۳۹۵Authorكاربر14

پايان نامه كارشناسي ارشد رشته جغرافياي سياسي : برررسي تطبيقي بازتاب هاي فضايي سياست هاي جذب توريسم در قبل و بعد از انقلاب اسلامي پايان نامه ارشد جفرافيا : اقليم و معماري متن كامل پايان نامه ارشد جهانگردي: مدل برنامه ريزي استراتژيك جهانگردي ايران متن پايان نامه ارشد جغرافيا :تراكم وساماندهي فضاهاي شهري؛مورد مطالعه […]

دانلود پايان نامه ارشد:بررسي نيمرخ رواني والدين با و بدون كودك عقب مانده ذهني بر اساس پرسشنامه چند محوري ميلون در تبريز در سال 1394-1393

Posted on ارديبهشت ۲۰, ۱۳۹۵Authorكاربر14

پژوهش حاضر با هدف مقايسه نيمرخ رواني والدين با و بدون كودك عقب مانده ي ذهني براساس پرسشنامه چند محوري ميلون صورت گرفت. اين تحقيق توصيفي از نوع علٌي- مقايسه اي است. 50 نفر از والدين كودكان عقب مانده ذهني مدارس استثنايي تبريز به صورت در دسترس انتخاب و با 50 نفر از والدين دانش آموزان غير باليني از نظر سن، جنس، سطح تحصيلات همگن شدند. از پرسشنامه باليني چند محوري ميلون سه (MCMI-III) براي جمع آوري داده هاي تحقيق استفاده شد. نتايج نشان داد كه والدين كودكان عقب مانده ذهني در مقايسه با والدين كودكان كنترل بهنجار از ميانگين نمرات كمتري در كل الگوهاي باليني شخصيت (افسرده، ضد اجتماعي، منفي گرا)، كل آسيب شديد شخصيت (مرزي)، PTSD، كل نشانگان شديد (اختلال تفكر، اختلال هذياني) و كل مقياس ميلون برخوردار بودند (05/0>P). در ساير اختلالات شخصيت بين دوگروه والدين تفاوت آماري معني داري مشاهده نشد. والدين داراي كودك عقب مانده ذهني پسر نسبت به والدين داراي كودك عقب مانده ذهني دختر از ميانگين نمرات بيشتري در اختلالات شخصيت اجتنابي، نمايشي، خودشيفته برخوردار بودند (05/0>P). در ساير اختلالات شخصيت بين دوگروه والدين تفاوت آماري معني داري مشاهده نشد. مادران كودكان عقب مانده ذهني در مقايسه با پدران كودكان عقب مانده ذهني در اختلالات شخصيت وسواسي و پدران در اختلالات شخصيت ضد اجتماعي، ديگرآزارگر، اسكيزوتايپال، مانيك، نشانگان باليني، وابستگي به الكل و وابستگي به مواد نمرات بيشتري گزارش كرده اند (05/0>P). در ساير اختلالات شخصيت بين دوگروه والدين تفاوت آماري معني داري مشاهده نشد. بر اساس يافته هاي تحقيق والدين كودكان عقب مانده ذهني از علايم بيشتر اختلالات شخصيت رنج مي برند.

 

 

پايان نامه

براي دانلود فايل متن كامل پايان نامه ها اينجا كليك كنيد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سايت هاي مشابه (در مورد مقالات و پايان نامه ها در موضوعات مختلف) :

weecharge.ir
www.payanname.net
zarinfa.ir

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۹:۰۳ ] [ حميدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی