مقالات
دانلود مقالات

پايان نامه نياز به منحصر بفرد بودن مصرف كنندگان و تاثيرآن بر درك برند

Posted on بهمن ۲۲, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق دانشكـده مديريت گروه آموزشي مديريت بازرگاني پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي عنوان: نياز به منحصر بفرد بودن مصرف كنندگان و تاثيرآن بر درك برند و قصد خريد بهار 1390 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده […]

پايان نامه شناسايي مراحل برنامه جامع مديريت برند در بانك رفاه

Posted on بهمن ۲۲, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق دانشكده مديريت پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد (M.A ) گرايش : مديريت بازرگاني عنوان : شناسايي مراحل برنامه جامع مديريت برند در بانك رفاه و تعيين شاخص هاي آن (مورد مطالعه: ستاد مركزي بانك رفاه) زمستان […]

پايان نامه شناسايي ورتبه بندي ميزان تاثيرگذاري اجزاي برند

Posted on بهمن ۲۱, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق دانشكده علوم انساني پايان نامه جهت دريافت درجه كارشناسي ارشد (A.M) دررشته مديريت بازرگاني عنوان : شناسايي ورتبه بندي ميزان تاثيرگذاري اجزاي برند برتصوير ذهني خريداران محصولات صنايع دستي شهرساوه براساس مدل تاپسيس تابستان1393 براي رعايت حريم […]

پايان نامه تأثير هويت برند بر وفاداري مشتريان

Posted on بهمن ۲۱, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت واحد نراق پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد (M.A) مديريت بازرگاني (گرايش بازرگاني داخلي) عنوان : تأثير هويت برند بر وفاداري مشتريان، مورد مطالعه: بيمه دي شعبه كاشان زمستان1393 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده پايان نامه درج نمي شود […]

پايان نامه تاثير شخصيت برند بر وفاداري مشتريان

Posted on بهمن ۲۱, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق دانشكده مديريت پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد (M. A) رشته مديريت بازرگاني گرايش بين الملل عنوان: تاثير شخصيت برند بر وفاداري مشتريان با بهره گرفتن از مدلسازي معادلات ساختاريافته (مورد مطالعه شركت پخش سراسري تجهيزگران طب […]

پايان نامه نقش ترفيعات فروش در فروش يك برند

Posted on بهمن ۲۱, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق دانشگده مديريت پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد (( M.A )) گرايش : داخلي عنوان: بررسي نقش ترفيعات فروش در فروش يك برند ) مطالعه موردي محصولات شركت اريكا ( زمستان ۱۳۹۱ براي رعايت حريم خصوصي نام […]

پايان نامه تاثير تجربه، اعتماد و وفاداري به برند بر ارزش ويژه برند

Posted on بهمن ۲۰, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناس ارشد رشته مديريت بازرگاني – داخلي عنوان پايان نامه: بررسي تاثير تجربه، اعتماد و وفاداري به برند بر ارزش ويژه برند با روش تحليل معادلات ساختاري اسفند 1393 براي رعايت […]

پايان نامه تاثير برند بر تصميم گيري و رفتار خريد مشتريان

Posted on بهمن ۲۰, ۱۳۹۷Authorكاربر23

دانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق عنوان: بررسي تاثير برند بر تصميم گيري و رفتار خريد مشتريان در بانك تجارت شهرستان بويراحمد براساس مدل CBBE تابستان1392 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده پايان نامه درج نمي شود تكه هايي از متن […]

پايان نامه نگاشت شبكه تداعي­هاي برند نزد مصرف‌كنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومي برند (BCM)

Posted on آذر ۶, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه الزهرا دانشكده علوم اجتماعي و اقتصاد پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي عنوان نگاشت شبكه تداعي­هاي برند نزد مصرف‌كنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومي برند (BCM) مورد مطالعاتي: ايرانسل و همراه اول استاد مشاور دكتر محمدصالح تركستاني اسفند […]

پايان نامه شناسايي و رتبه بندي عوامل پيشبرنده توسعه پارك علم و فناوري در استان سيستان و بلوپستان

Posted on آذر ۴, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت تحصيلات تكميلي پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت فناوري اطلاعات گرايش كسب و كار الكترونيكي عنوان: شناسايي و رتبه بندي عوامل پيشبرنده توسعه پارك علم و فناوري در استان سيستان و بلوپستان استاد مشاور: سركار خانم جودزاده بهمن 1392 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و […]

پايان نامه شناسايي، اولويت بندي و ارزيابي عوامل پيش برنده و بازدارنده در شكل گيري دانشگاه كارآفرين در ايران

Posted on آبان ۲۸, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشكده علوم انساني گروه مديريت صنعتي پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد رشته مديريت كارآفريني عنوان : شناسايي، اولويت بندي و ارزيابي عوامل پيش برنده و بازدارنده در شكل گيري دانشگاه كارآفرين در ايران (مطالعه موردي: دانشگاه هاي شاهد، تهران و يزد) […]

پايان نامه بررسي تاثير تصوير برند، بازاريابي رابطه مند و تبليغات شفاهي بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل هاي جزيره كيش

Posted on آبان ۲۸, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه تهران پرديس بين المللي كيش پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت جهانگردي بررسي تاثير تصوير برند، بازاريابي رابطه مند و تبليغات شفاهي بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل هاي جزيره كيش (از ديدگاه گردشگران داخلي) پاييز 1393 براي رعايت حريم […]

پايان نامه بررسي عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشي پوشاك ايراني از ديدگاه مشتريان

Posted on آبان ۲۷, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه شاهد دانشكده علوم انساني پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني (گرايش بازاريابي بين الملل) عنوان: بررسي عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشي پوشاك ايراني از ديدگاه مشتريان (مورد مطالعه: خرده فروشي هاي پوشاك شهر تهران) زمستان […]

پايان نامه بررسي تاثير محرك­هاي ارزش ويژه برند برطنين برند: مورد مطالعه دانشگاه­هاي منتخب در شهر تهران

Posted on آبان ۲۷, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه تربيت مدرس دانشكده مديريت و اقتصاد بررسي تاثير محرك­هاي ارزش ويژه برند برطنين برند: مورد مطالعه دانشگاه­هاي منتخب در شهر تهران پايان نامه براي دريافت درجه­كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي بين الملل بهمن ماه 139 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و […]

پايان نامه بررسي تأثير شخصيت برند بر ترجيح خريد مصرف كننده نوگرا

Posted on آبان ۲۷, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت بررسي تأثير شخصيت برند بر ترجيح خريد مصرف كننده نوگرا (مطالعه موردي: گوشي تلفن همراه) پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد در رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي تابستان 1391 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت درج نمي شود (در فايل […]

پايان نامه بررسي تاثير تبليغات برند گوشي سامسونگ بر قصد خريد مشتريان آن

Posted on آبان ۲۷, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني(M.A) گرايش: بازاريابي عنوان: بررسي تاثير تبليغات برند گوشي سامسونگ بر قصد خريد مشتريان آن سال تحصيلي 1394-1393 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت درج نمي […]

پايان نامه طراحي مدل مديريت استراتژيك برند باشگاه هاي ليگ برتر فوتبال ايران

Posted on آبان ۲۷, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته تربيت بدني دانشگاه خوارزمي دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي طراحي مدل مديريت استراتژيك برند باشگاه هاي ليگ برتر فوتبال ايران رساله براي دريافت درجه دكتري (گرايش مديريت ورزشي) تابستان1393 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت درج […]

پايان نامه جايگاه برند انساني و ويژگي هاي آن در ورزش از ديدگاه متخصصان، مربيان و دانشجويان ورزشكار دانشگاه هاي دولتي شهر تهران

Posted on آبان ۲۷, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته تربيت بدني دانشكده تربيت بدني و علوم ورزشي پايان نامه جهت دريافت درجه كارشناسي ارشد رشته تربيت بدني و علوم ورزشي گرايش مديريت ورزش عنوان: جايگاه برند انساني و ويژگي هاي آن در ورزش از ديدگاه متخصصان، مربيان و دانشجويان ورزشكار دانشگاه هاي دولتي شهر تهران […]

پايان نامه بررسي تاثير عوامل محبوبيت برند بر وفاداري مشتري وتبليغات دهان به دهان

Posted on آبان ۲۲, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت پرديس بين المللي ارس گروه مديريت پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد در رشته مديريرت گرايش اجرايي عنوان بررسي تاثير عوامل محبوبيت برند بر وفاداري مشتري وتبليغات دهان به دهان شواهدي از برندهاي بيسكويت در ايران استاد مشاور دكتر ناصر صنوبر بهمن ماه 1393 براي […]

پايان نامه مطالعه و بررسي تاثير علاقه به برند، شخصيت و تصوير برند بر تبليغات دهان به دهان مطالعه موردي شركت اكو

Posted on آبان ۸, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات (يزد) پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت اجرايي عنوان پژوهش: مطالعه و بررسي تاثير علاقه به برند، شخصيت و تصوير برند بر تبليغات دهان به دهان مطالعه موردي شركت اكو سال تحصيلي 1393-1392 براي رعايت حريم خصوصي نام […]

پايان نامه تحليل رفتار خريد مشتري در شرايط بحران با تاكيد بر نقش ارزش ويژه برند

Posted on آبان ۴, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه تربيت مدرّس دانشكده مديريت و اقتصاد پايان‌نامه دوره‌ي كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني- بازاريابي بين‌الملل تحليل رفتار خريد مشتري در شرايط بحران با تاكيد بر نقش ارزش ويژه برند: صنعت لبنيات-شير بهمن 1393 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت درج نمي […]

پايان نامه تاثير ارزش ويژه برند بر بازاريابي بيمارستاني

Posted on آبان ۴, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت واحد نراق پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد(M.A) مديريت بازرگاني-گرايش بين الملل عنوان تاثير ارزش ويژه برند بر بازاريابي بيمارستاني(مورد مطالعه : بيمارستان خصوصي پارسيان شهر تهران) زمستان 1393 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت درج نمي شود (در […]

پايان نامه تاثير اجتماعات برند در شبكه هاي اجتماعي بر اعتماد به برند و قصد خريد

Posted on آبان ۴, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه تبريز دانشكده اقتصاد، مديريت و بازرگاني گروه مديريت پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد در رشته مديريت اجرايي تاثير اجتماعات برند در شبكه هاي اجتماعي بر اعتماد به برند و قصد خريد استاد مشاور دكتر فيروز فلاحي مرداد 1393 براي رعايت حريم خصوصي نام […]

پايان نامه بررسي عوامل موثر بر قصد خريد مشتريان با تاكيد بر تجربه برند

Posted on آبان ۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشكده مديريت و اقتصاد بررسي عوامل موثر بر قصد خريد مشتريان با تاكيد بر تجربه برند پايان نامه دوره كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني استاد مشاور : جناب آقاي دكتر اصغر مشبكي براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت درج نمي شود (در […]

پايان نامه بررسي درك مشتري از رقابت و تاثير آن بر ارزيابي بسط برند

Posted on آبان ۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه تربيت مدرس دانشكده مديريت و اقتصاد پايان نامه كارشناسي ارشد گرايش بازاريابي بين‎الملل بررسي درك مشتري از رقابت و تاثير آن بر ارزيابي بسط برند (مورد مطالعه: فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند) استاد مشاور: دكتر اسدالله كردنائيج بهمن ماه 1390 براي رعايت حريم خصوصي نام […]

پايان نامه بررسي تأثير عوامل سازماني و فردي بر ارزش ويژه برند داخلي شركت

Posted on آبان ۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشكده : مديريت و اقتصاد پايان نامه كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني –بازاريابي بين الملل بررسي تأثير عوامل سازماني و فردي بر ارزش ويژه برند داخلي شركت ، مورد مطالعه شعب بانك هاي خصوصي كرج استاد مشاور: دكتر سيد حميد خداداد حسيني […]

پايان نامه بررسي تاثير تجربه خدمت، ارزش ويژه رابطه و ارزش ويژه برند بر وفاداري مشتريان هتل‌هاي شهر يزد

Posted on آبان ۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت گرايش: عنوان: بررسي تاثير تجربه خدمت، ارزش ويژه رابطه و ارزش ويژه برند بر وفاداري مشتريان هتل‌هاي شهر يزد سال تحصيلي 1394-1393 براي رعايت حريم خصوصي نام نگارنده و استاد راهنما در سايت درج نمي […]

پايان نامه بررسي تاثير برند خدمات بر فرآيند “ارزش مشتري- وفاداري مشتري”

Posted on آبان ۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي اسلامي علوم و تحقيقات قزوين دانشكده مديريت و حسابداري پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد در رشته مديريت بازرگاني ((M.A.)) عنوان: بررسي تاثير برند خدمات بر فرآيند “ارزش مشتري- وفاداري مشتري“ در خطوط هوايي ايران استاد مشاور: دكتر جواد عباسي بهار 1393 […]

پايان نامه بررسي تاثير برند برتعهد سازماني: شواهدي از صد برند برتر ايران

Posted on آبان ۳, ۱۳۹۷Authorكاربر23

متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه تبريز پرديس بين المللي ارس گروه مديريت پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد در رشته مديريت EMBA

 

 

 

 

 

پايان نامه

براي دانلود فايل متن كامل پايان نامه ها اينجا كليك كنيد

 

 

 

 

 

سايت هاي مشابه (در مورد مقالات و پايان نامه ها در موضوعات مختلف) :

sportingshop.ir
storeha.ir
tabrizyab.ir
takestan-ads.ir
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۱:۵۹ ] [ حميدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی