مقالات دانلود مقالات
|
پايان نامه قواعد گمركي ارزشگذاري كالا در حقوق ايراندانشگاه آزاد اسلامي واحد دامغان دانشكده حقوق پاياننامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد (Ma) در رشته حقوق گرايش تجارت بينالملل موضوع قواعد گمركي ارزشگذاري كالا در حقوق ايران و قواعد حاكم بر سازمان تجارت جهاني تابستان 1394 (در فايل دانلودي نام نويسنده و استاد راهنما موجود است) تكه هايي از متن پايان نامه به عنوان […] پايان نامه تعيين رابطه بين ارزش افزوده اقتصادي و سرمايه در گردشدانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت (واحد كاشان) دانشكده تحصيلات تكميلي، گروه حسابداري پايان نامه براي اخذ درجه كارشناسي ارشد در رشته حسابداري عنوان: تعيين رابطه بين ارزش افزوده اقتصادي و سرمايه در گردش در شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1393 […] پايان نامه رابطه ي ميان سرمايه ي فكري و ارزش بازاردانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) دانشكدهي علوم اجتماعي رساله جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد حسابداري عنوان: بررسي رابطه ميان سرمايهي فكري و ارزش بازار و عملكرد مالي مهرماه 1390 تكه هايي از متن پايان نامه به عنوان نمونه : (ممكن است هنگام […] پايان نامه ارزيابي تاثير ارزش افزوده اقتصادي بر بازده دارييدانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد كاشان دانشكده علوم انساني پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد در رشته حسابداري گرايش محض عنوان ارزيابي تاثير ارزش افزوده اقتصادي بر بازده داريي و بازده حقوق صاحبان سهام ماه وسال تابستان 1393 […] پايان نامه زنجيره ارزش مديريت نگهداري و تعميرات در افزايش درآمددانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحدكرمانشاه گروه مديريت پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي عنوان: زنجيره ارزش مديريت نگهداري و تعميرات در افزايش درآمد و بهره وري در شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه زمستان 1393 تكه هايي از متن پايان […] پايان نامه تاثير رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهامدانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق عنوان تاثير رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهام شركت هاي خودرو ساز پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پاييز 1392 تكه هايي از متن پايان نامه به عنوان نمونه : (ممكن است […] پايان نامه بررسي عوامل تاثير گذار بر رقابتي بودن مناقصات كالادانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرمانشاه دانشكده تحصيلات تكميلي پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد“M.A” رشته مديريت بازرگاني(گرايش بين الملل) عنوان: بررسي عوامل تاثير گذار بر رقابتي بودن مناقصات كالا در شركت ملي گاز ايران (با رويكرد مناقصات الكترونيكي) […] پايان نامه تاثير تجربه، اعتماد و وفاداري به برند بر ارزش ويژه برنددانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناس ارشد رشته مديريت بازرگاني – داخلي عنوان پايان نامه: بررسي تاثير تجربه، اعتماد و وفاداري به برند بر ارزش ويژه برند با روش تحليل معادلات ساختاري اسفند 1393 تكه […] پايان نامه تأثير ارزش خالص دارايي در بازده صندوق سرمايه گذاريدانلود متن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات كرمانشاه پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش مالي (M .A) عنوان : بررسي تأثير ارزش خالص دارايي در بازده صندوقهاي سرمايهگذاري تابستان 1392 تكه هايي از متن […] پايان نامه بررسي مباني حقوقي و فرآيندهاي اجرايي ماليات بر ارزش افزوده در حقوق مالياتي ايراندانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات آذربايجان شرقي پايان نامه جهت دريافت درجه كارشناسي ارشد در رشته حقوق عمومي عنوان: بررسي مباني حقوقي و فرآيندهاي اجرايي ماليات بر ارزش افزوده در حقوق مالياتي ايران زمستان 1392 تكه هايي از متن پايان نامه به عنوان نمونه : (ممكن است هنگام انتقال […] پايان نامه تعيين ارتباط بين كيفيت خدمات وارزش ادراك شده با رضايتمندي و وفاداري مشتريان در استخرهاي شهر تهرانمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته تربيت بدني دانشگاه پيام نور دانشكده علوم انساني گروه علمي تربيت بدني و علوم ورزشي عنوان پايان نامه: تعيين ارتباط بين كيفيت خدمات وارزش ادراك شده با رضايتمندي و وفاداري مشتريان در استخرهاي شهر تهران استاد مشاور: دكتر لقمان كشاورز پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد […] پايان نامه تقسيم بندي مشتريان بر اساس تمايل به خريد كالاي سبز در بازار مصرفي ايرانمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت پايان نامه براي دريافت مدرك كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي بين المللي تقسيم بندي مشتريان بر اساس تمايل به خريد كالاي سبز در بازار مصرفي ايران شهريور 1390 (در فايل دانلودي نام نويسنده و استاد راهنما موجود […] پايان نامه بررسي عوامل موثر بر تمايل واردكنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادي در بيع بين المللي كالامتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشكده علوم انساني پايان نامه جهت دريافت درجه كارشناسي ارشد در رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي بين الملل مــــوضــــوع : بررسي عوامل موثر بر تمايل واردكنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادي در بيع بين المللي كالا تابستان 1390 (در فايل دانلودي نام […] پايان نامه تأثير كارايي سرمايه فكري روي عملكرد مالي و ارزش بازار شركتهامتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته حسابداري واحد علوم و تحقيقات آذربايجان شرقي پايان نامه جهت دريافت درجه كارشناسي ارشد ((MA)) رشته حسابداري عنوان پايان نامه: تأثير كارايي سرمايه فكري روي عملكرد مالي و ارزش بازار شركتها استاد مشاور: جناب اقاي دكتر يونس بادآورنهندي سال تحصيلي1390-1391 (در فايل دانلودي نام نويسنده و استاد […] پايان نامه نقش مديران، كاركنان و مشتريان در ايجاد ارزشمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه تبريز دانشكده اقتصاد، مديريت و بازرگاني گروه مديريت پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد در رشته مديريت بازرگاني گرايش بازرگاني بين الملل عنوان نقش مديران، كاركنان و مشتريان در ايجاد ارزش (مورد مطالعه: شعب و نمايندگيهاي شركت سهامي بيمه ايران، تبريز) استادان مشاور دكتر […] پايان نامه شناسايي عوامل مرتبط با انتخاب يك كارگزاري از كارگزاريهاي بورس كالاي ايران توسط مشتريانمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق دانشكده علوم انساني گروه مديريت پاياننامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد “M.A” در رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي عنوان: شناسايي عوامل مرتبط با انتخاب يك كارگزاري از كارگزاريهاي بورس كالاي ايران توسط مشتريان استاد مشاور: جناب آقاي دكتر حسن زارعي متين […] پايان نامه تحليل رفتار خريد مشتري در شرايط بحران با تاكيد بر نقش ارزش ويژه برندمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه تربيت مدرّس دانشكده مديريت و اقتصاد پاياننامه دورهي كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني- بازاريابي بينالملل تحليل رفتار خريد مشتري در شرايط بحران با تاكيد بر نقش ارزش ويژه برند: صنعت لبنيات-شير بهمن 1393 (در فايل دانلودي نام نويسنده و استاد راهنما موجود است) تكه هايي از […] پايان نامه تاثير ارزش ويژه برند بر بازاريابي بيمارستانيمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت واحد نراق پايان نامه براي دريافت درجه كارشناسي ارشد(M.A) مديريت بازرگاني-گرايش بين الملل عنوان تاثير ارزش ويژه برند بر بازاريابي بيمارستاني(مورد مطالعه : بيمارستان خصوصي پارسيان شهر تهران) زمستان 1393 (در فايل دانلودي نام نويسنده و استاد راهنما موجود است) تكه هايي از متن پايان […] پايان نامه تاثير ارزش درك شده بر پيشبرد فروش در نمايندگان فروش محصولات شركت صبا باتري در شهر تهران با بهره گرفتن از مدل لاپيرمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت گروه كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي عنوان تحقيق: تاثير ارزش درك شده بر پيشبرد فروش در نمايندگان فروش محصولات شركت صبا باتري در شهر تهران با بهره گرفتن از مدل لاپير زمستان 93 (در فايل دانلودي نام نويسنده و استاد راهنما موجود است) تكه […] پايان نامه بررسي موانع اجراي قانون ماليات بر ارزش افزودهمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم وتحقيقات- دانشكده مديريت و اقتصاد پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت دولتي- گرايش ماليM.A)) بررسي موانع اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده حوزه مورد مطالعه: استان تهران استاد مشاور: دكتـر غلامرضا حيدري كرد زنگنه سال تحصيلي 1390-1391 (در فايل دانلودي نام […] پايان نامه بررسي تأثير ماليات بر ارزش افزوده بر روند درآمدهاي مالياتي دولتمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت دولتي (M.A) گرايش: مالي عنوان: بررسي تأثير ماليات بر ارزش افزوده بر روند درآمدهاي مالياتي دولت (مطالعه موردي: استان يزد) استاد مشاور: دكتر سعيد اسلامي سال تحصيلي 1394-1393 (در فايل دانلودي نام نويسنده و استاد تعهد سازماني و عملكرد شغلي، رفتارهاي شهروندي سازماني […] پايان نامه بررسي تأثير عوامل سازماني و فردي بر ارزش ويژه برند داخلي شركتمتن كامل پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشكده : مديريت و اقتصاد پايان نامه كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني –بازاريابي بين الملل بررسي تأثير عوامل سازماني و فردي بر ارزش ويژه برند داخلي شركت ، مورد مطالعه شعب بانك هاي خصوصي كرج استاد مشاور: دكتر سيد حميد خداداد حسيني […] راهبري نوشتهها
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |